Mina Synder.se (Sveriges syndigaste fantasier)

lördag 8 december 2012

WAM

Wet and Messy


En fetisch som sällan nämns alls.

Det är en fetisch där individen tänder sexuellt på en person som är våt eller kladdig.
Det kan vara vatten, slime, chokladpudding, olja, grädde.... you name it!

I mina öron är det en väldigt vanlig fetisch, eller kanske inte fetisch, men ett fenomen många tänder på.




Jag gillar det MEN skulle inte kalla mig en WAM fetischist.
Jag gillar sättet det känns på och hur man glider mot varandra när man geggat in varandra ordentligt med glidmedel, oljor eller slime.

Det är inte så att själva kladdet eggar mig genom att se någon insmord i någonting.
Det käns som att det för mig är mer ett fysiskt fenomen än ett psykist.

Fast det kanske räcker för att det ska räknas som en fetisch?

Cramps gillar det också. Men han gillar mer varianten då kläderna fortfarande är på. Och det ska vara speciella kläder med speciella material.

Tex strumpbyxor... Dom är bra som som är känner Cramps... Väldigt bra!
Men skulle dom dessutom vara på mig medan jag duschar skulle det vara mycket mer än bara väldigt bra.

Även i hans fall gillar han känslan genom att ta och slicka på materialet, men jag skulle ändå säga att hans sätt att tända på det är mer av en fetisch än vad mitt sätt är.

Väldigt svårt att förklara 



Vad tror ni?
Vad krävs för att någonting ska kallas för fetisch och vad är ett light alternativ av en sexuell böjelse?




Puss


Your Mistress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar