Mina Synder.se (Sveriges syndigaste fantasier)

onsdag 2 januari 2013

Pegging. Bu eller bä?

Vad är pegging?

Pegging är när en kvinna penetrerar en man med en strapon.

http://minoritythreat.tumblr.com/post/16184650890/passius-pegging-is-so-fucking-hot


Det är någonting som är mer vanligt än man tror.
Jag har märkt mycket av det när jag haft mina partyn där jag säljer sexleksaker och även när jag läst runt på forum mm.

Pegging är någonting som för många män, och kvinnor också för den delen, ser som tabu. "Det är bara homosexuella män som gillar anal stimulans".


Pegging används ofta inom femdom för att bestraffa den "olydiga mannen".

Så.... Vad skulle jag säga om Cramps kom och bad mig att penetrera honom med en strap-on?

Jag tycker inte att pegging är någonting konstigt alls. Efter som att så många män gillar anal stimulans är det jätte fint att dom faktiskt får uppleva det tillsammans med sin partner.

Men. Vad skulle jag göra?
Ni skulle nog se antingen "Mistress" gömma sig under täcket eller se ett "Mistress" format hål i dörren.


Jag personligen när jag tänker på det skulle aldrig klara av den typen av sex.

Jag skulle känna mig dum, fånig och löjlig.
Skulle nog inte ens klara av det hur mycket Cramps än hade gillat det.

Allt hypotetiskt nu....

Men exakt hur vanligt är pegging?
Vad tycker ni om det?
Ska man misstänka homosexualitet?
Skulle du som kvinna tända på att få dominera så?



Puss


Your Mistress

1 kommentar:

  1. Jag hade gärna testat på detta med min partner om han hade velat det. Nu är han bara på den nivån då att jag enbart får massera hans analöppning lite lätt under tiden jag ger honom en avsugning men hade han velat att jag skulle plocka fram strap-onen och sätta på honom så hade jag inte tvekat:)

    SvaraRadera