Mina Synder.se (Sveriges syndigaste fantasier)

lördag 2 mars 2013

Och när man gör fel?

För er som är ute efter att läsa lite snusk.
Någonting att fundera över.
Kanske vill du läsa någonting som får er att tänka i nya banor i ert sexliv?

Ni kan hoppa över det här inlägget.

Jag har skrivit om mycket i den här bloggen. Finns många ämnen kvar. Men jag har skrivit mycket om relationer och hur man ska beté sig i dessa. Kanske har jag varit en goodie goodie....

Alla kan göra fel....
Ibland blir det inte som man har tänkt sig på olika sätt.
Orsakerna kan vara många.

Älskar man varandra kommer man långt.

Har man dessutom en partner som faktiskt är över det normala.... Då kan det vara jobbigare att göra fel.... 

Ibland blir det fel... Det får man stå för... Förr eller senare....

Så.... 

Jag har ingen poäng i det här inlägget.

Det här inlägget vet jag egentligen inte ens varför jag skriver.

Är du här för första gången... Välkommen.... Läs gärna vidare... Det är bättre och bättre....

Jag är en människa som har en hel del brister. Mina brister och svårigheter försöker jag att hantera så att det inte ska påverka de människor som finns runt omkring mig, men det är inte alltid lätt. Jag försöker.... Sjukdomar, omständigheter, diagnoser... Spelar det någon roll egentligen? Blir misstagen mer okej då?
Kanske faktiskt.... Kanske.... 

Allt handlar om relationen. Partnern. Förståelse.

Man får inte vara för snabb på att döma andra människor....
Döm inte mig på förhand
Jag hade dömt dig snabbare....

Puss
Your Mistress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar