Mina Synder.se (Sveriges syndigaste fantasier)

torsdag 22 november 2012

Sexblogg

Ska man vara lite busig och hitta på någonting utmanande som är lite provocerande?

Skriv en sex blogg!

Det är väll lite förbjudet?

Om man googlar om sex bloggar finns det verkligen huuuur mycket som helst och alla olika varianter.

Det finns bloggar som den här som öppet funderar över sex och olika problem/njutningar i relationer till öppna swingersbloggar.

Jag har valt att vara väldigt anonym i mitt bloggande. Därför är jag och min sambo även väldigt anonyma i vårt drivande av Mina Synder.

Men.... Skulle verkligen någon höja minsta lilla på ögonbrynen för att jag väljer att skriva om någonting man egentligen pratar om i vardagen? Det är inte farligt att prata öppet om sex längre. Det är mer öppet och accepterat.

I min värld finns det människor som skulle kunna vända det jag skriver till någonting som skulle vara väldigt dåligt för mig. 

Är det löjligt att inte kunna stå för vem man är?
Borde man vara mer öppen?
Fins det för många sex bloggar?



Puss


Your Mistress

1 kommentar:

  1. Jag vet vad du menar, jag är också anonym i min blogg, samt min man... dock kanske inte många skulle se min blogg som porrigt så, även om jag tycker det finns olika nivåer av hur och vad som är snuskigt och porrigt. =) Men jag är rätt nyfiken på vad andra gör, och som du säger, kanske vissa tycker att sex är nått man helst inte ska prata om!
    Dock är jag rätt öppen person, dock inte om min blogg, men allmänt runt mina vänner... sex är väldigt viktigt i min åsikt. =) och vi alla har olika behov att få prata, göra och se om det.
    =) / Gloria

    SvaraRadera