Mina Synder.se (Sveriges syndigaste fantasier)

fredag 9 november 2012

Varför välja sexnovell före porrfilm?

Som ni säkert redan har listat ut driver min sambo Cramps tillsammans med mig en sida för sexnoveller, 
Mina Synder, där man kan registrera sig och publicera/läsa sexnoveller. 

Varför väljer man då sexnoveller?

Anledningen till att jag valt att läsa noveller istället för att se på porrfilm är för att jag gillar bättre att få bygga upp miljöer och utseende på karaktärerna själv. Jag tycker inte om hur skådespelarna i de proffsiga porrfilmerna ser ut och agerar. Det är inte äkta. Det är inte sexigt. Det är inget bra. 

Att läsa noveller kan vara ganska mysigt.
Man slipper dessutom råka ut för att råka klicka in sig på en film där en kvinna sitter och bajsar på en man.... För mig är det någonting som jag gärna slipper...

Jag tror att för mycket erotik, som jag skrivit om tidigare, inte alls är bra för någon enskild människa eller i en relation. Jag tror däremot att det är bra i mindre portioner och gärna tillsammans. 
Det jag tänker på gällande sexnoveller är att de känns inte lika "smutsigt". 
Man vet att ingen har tagit skada i en novell.
Det jag menar är att i filmer kan man inte till 100% veta att kvinnan eller mannen ställer upp helt frivilligt.

I en novell är det endast någons fantasi som utspelar sig, och en fantasi skadar ingen. 

Eller gör den det?

Jag tänkte jätte mycket när vi startade vår sida hur vi skulle kunna ge människor möjlighet att verkligen uttrycka sina fantasier, samtidigt som det måste finnas någon "gräns". Några regler.
Utan regler spårar saker i regel ut och det blir inte en trevlig miljö för någon. 
Cramps är mycket mer öppen sinnad och liberal än mig.
Jag ville inte riktigt ha med t.ex. kategorin incest och ville till och med att det inte skulle få publiceras.
Efter många om och men så gick jag med på att vi skulle ha det iallafall. 

Men är det så att det är ohälsosamt för människor att läsa om varandras "förbjudna" fantasier?
Fantasier som inte borde bli verklighet?


Puss


Your Mistress

1 kommentar:

  1. Jag tycker fantasier kan vara bra så länge man inte blir besatt av dom =) - Jag är rätt enkel tjej... som i vanligt fall är mer som en man, vill ha det jag ser.. ^^

    SvaraRadera